Sakta men säkert..

Det går sakta men säkert framåt.. :) Har plockat i och ur diskmaskinen, plockat undan från bordet, lagat mat, ätit, tagit lite mer kaffe, blandat ny mat till kaninerna och nu håller jag på å rensar på skrivbordet.. Av alla dessa sakerna står bara 2 på listan.. :P
Första var diskmaskinen och andra är det jag håller på med nu, inte blogga utan rensa skrivbordet.. ;P

Så lite nytta gör man men än har det inte börjat synas.. :/ Funderar på att slänga ut vardagsrumsbordet, det tar ändå bara plats.. :/ Då blir det större yta för Elliottan att leka på, och det är väl det vårat hem går ut på just nu; att vara Elliotts lekplats.. :) När han blir äldre får han förhoppningsvis ett eget rum att ha som lekplats, plus att han kan gå ut då.. Nu får han ha hela lägenheten som hans lilla upptäcksvärld.. :) Man har inte så mkt val.. :P Han kryper runt vare sig han får eller inte.. *thihi*

Usch mina bröst saknar Elliott.. Lite öm e man.. :/ Men jag e glad att jag inte läckte i natt iaf..  *wiieee* Lite mer info än vad ni ville ha säkert.. *haha* Men den bjuder jag på.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback