Nu har dom gått..

Udden och Elliott har precis gått hemifrån, dom tror att dom ska hinna med 12.21 tåget.. Men det tror inte jag.. Då skulle dom ha behövt gå lite tidigare.. Men men det återstår ju att se.. Udden tror att han kan gå samma tid som han går när han är ensam.. Han fattar inte att alltid tar mkt längre tid med barnet.. Men nu får han ju lära sig.. :P The hard way så att säga.. ;P

Packningen ska jag inte ens tala om.. Ahh jag höll på att ta Elliott ifrån honom och skicka iväg Udden för sig själv.. Usch usch.. När Udden är så där som han blir när han ska göra saker då vill jag inte att han ska ha Elliott för han blir helt nollställd i hela huvudet.. Jag säger att han måste ju ha skor med sig, då säger han bara "yeah yeah what ever".. AHHHHHHHH jag HATAR när han svarar så!! Och det vet han om!! Ändå så gör han det.. *suckar högt*
Jag kan ju bli galen för mindre.. Sen så fråga jag vad han hade packat ner, men det vet han inte.. Han packar men registrerar inte alls vad det är som hamnar i väskan.. Så han har verkligen noll koll på vad som ska med.. Men han tycker ju att jag ska packa för det är ju mitt JOBB!! F U!! Han måste ju oxå lära sig.. Men det är nästan inte som att det är inte hans barn.. Utan det är bara mitt barn och eftersom jag är hemma så är det BARA jag som ska ta hand om honom.. Jag måste nästan sparka på honom för att han ska göra nått.. Som i natt när Elliott vakna då var jag TVUNGEN att ta honom för att han MÅSTE JU SOVA!! Sömn är viktigare än Elliott.. Visst då hade ju jag inte gått och lagt mig än så då kunde jag gott ta honom tyckte även jag för Udden har ju faktiskt jobbat och Elliott brukar bara nöja sig med tutte om nätterna så då kunde jag ta honom, men visst blir jag irriterad när han säger att han måste sova, typ som att jag inte måste sova.. Nää Udden har lite konstiga saker för sig och han säger helt idiotiska saker ibland.. Ibland har jag bara lust att kasta nått hårt i skallen på honom, men det får man väl inte göra?!

Men nu har dom iaf åkt, om dom kom med tåget. Jag sa i söndags(lr om det var redan i lördags) att  Udden kunde ju ringa till sin mamma och höra om han kunde komma på besök med Elliott för att hon har inte sett honom sedan juldagen förra året, dvs när Elliott var 21 dagar gammal.. Han har ju växt lite sedan dess.. :P Och eftersom att hon röker inne så sa jag att han måste ringa flera dagar i förväg så att hon kan vädra ordentligt!!  Och om det luktar får han vända i dörren!! Men när ringde han joo typ efter två dagars tjat och då var hans mamma förskyld så då sa jag åt honom att ringa sin syster vilket han då gjorde så nu är dom på väg ut tills hans syster i Kungsängen.. :)
Och sen ska dom hem till Udden och sova så att jag kan få lite ENSAM tid.. Känns ibland som att man behöver det.. :) Man kan bli lite lätt galen att bara gå hemma med grinigt barn.. *thihi* Men med det sagt måste jag även säga att jag skulle inte byta bort honom mot allt ris i kina!! :D Och då gillar jag ändå ris.. ;P *thihi*

Elliott är det bästa som har hänt mig!! Trots att jag kan bli lite halvt galen på honom så är han bland d goaste, mest underbaraste jag har!! Och jag saknar honom redan.. Han har inte ens varit borta i 10min typ.. :/
Men trots att jag blir galen på Udden oxå över allt som står ovan så vet jag att Elliott är i bra händer för att Udden älskar honom oxå.. Och lite stolt är han nog oxå.. ;) Så nu när han är ensam med Elliott då är Elliott prio 1 men när jag är med då så vet han ju att Elliott har det bra hos mig så då kan han få lite tokiga prioriteringar.. :P Han fattar inte riktigt att jag behöver break jag med ibland..

Men han är go den där Udden faktiskt.. För jag tjatade ju på honom att han skulle åka iväg och träffa sin mamma lr syster.. Jag försökte få det att låta som att det var för deras skull.. *thihi* Och udden gick på det.. :P Lättluras jävel.. *asg* Men Udden var inte så på att ringa.. Och så är det alltid, jag säger att han ska ringa, så ringer han INTE och sedan får jag skit från hans släkt (mamma o syster) för att jag har snott honom ifrån dom.. Jätte kul.. Nää det vill jag inte påstå.. Men iaf.. Sen när jag väl sa till Udden att han måste ta Elliott och åka iväg en natt för att jag måste få lite ensam tid.. Då sa Udden bara: "Men varför säger du inget för? Det är bara säga till så fixar jag det!!"
Så ibland kan även han vara go.. Trots att han retar gallfeber på mig.. ;P

Men nu ska jag passa på att äta frukost i lugn och ro och sen får vi se vad jag får lust att göra.. Andra dagar har jag som tvång att städa men idag har jag inge tvång på nått utan jag får göra det jag känner för!! Förutom gå ut med Oliver. Det är väl ett litet tvång.. *thihi* Men det går bra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback