Musiklistan uppdaterad..

Nu har jag lagt in lite bra musik i min lilla iTunes spelare.. Lite blandat med bla Dolly Parton, Green Day, Håkan Hellström, Veronica Maggio, Christina Aguilera m.fl.

Så nu är det bara att börja dansa, sjunga och STÄDA.. :P
Har skrivit en LITEN lista på endast 7 små saker som ska börjas med.. Sen får vi ju se hur mkt vi hinner med.. :) Finns helt klart flera A4 papper till som skulle kunna fyllas med både stora och små saker att göra, men jag tänkte att jag skulle försöka mig på det som jag så länge sagt att jag ska göra.. Dvs skriva en lista om 5 saker åt gången.. Det gick så där för det vart 7 saker.. Men inga fler får komma på förrens jag gjort minst en sak.. Nu är bara frågan vad man ska göra först.. :) Kanske börja med en liten uppvärmare som Plocka ur diskmaskinen.. Det är ju inte så svårt.. :)

Jag, helt tvärtemot Udden, städar bättre med musik som inspiration.. :) Glad poppig musik får mig att städa bäst..

Vad får dig att städa bäst? Du kanske städar bättre utan musik? Om du har musik på, vad lyssnar du helst på då? Glad, ledsen, arg musik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback