Mina 7 sanningar..


Jag har blivit utmanad av Maggi!

Här är reglerna:

    1. Länka till den som utmanat dig.
    2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
    3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
    4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:

    1. Jag umgås mest med min familj.
    2. Jag föredrar djur framför människor, oftast iaf..
    3. Jag sjunger hellre än bra ibland, men det gör inget för i mina öron låter det helt okej.. *haha*
    4. Jag kan bli glad över de mest fjantigaste små sakerna som tex en maskros mitt i asfalten.
    5. Jag har kort stubin.. Ibland.. Ofta.. Alltid.. :P
    6. Jag är för det mesta glad och försöker se de positiva sakerna i livet..
    7. Jag är fattig

Jag utmanar: Linda, Sussie, Anncha, Sandra, Maria,
Sen tog listan över bloggande vänner slut.. o.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback