Måste..

Man kanske ska börja göra lite nytta.. :/ Elliott har haft ut hela plastpåsen jag fyllde med skräp igår.. :S Så nu är det bara för mig att sätta mig ner och fylla den igen.. Ska nog sätta på nån bra låt och sitta och städa och digga lite.. :)

Och nog skulle jag behöva sätta igång en maskin disk oxå.. :P

Och ta nya kort på kaninbebbarna.. :) Så att jag kan sätta ut nya annonsbilder på dom.. ;P Så att jag kanske kan bli av med dom.. :P

Usch måste göra så mkt så jag redan nu börjar tappa lusten.. Vill att jag ska ha ork och lust att göra allt men det har jag inte.. :S Vill vill vill!!

Kommentarer
Postat av: Maggi

Hahaha.. låter ju superkul med soppåsen :P

Postat av: Lotta

Tänk inte bara gör en sak i taget. Då går allt lite lättare. Om du behöver göra 10 saker då är du duktig om du hinner med 5. För så är det i livet, vi hinner aldrig med allt som vi vill eller som vi behöver göra. Det bara är så.

2007-10-07 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback