Massa lattjo!!

Tog en närmare titt på ungarna och det ser ut som att jag har lyckats få alla tre ögonfärgerna! :D
Såå kul.. Men nu ska jag vara lite rasistisk och säga att jag hoppas att jag inte får mink.. :/ Hoppas att de rödögda är koppar och INTE mink! Nu fattar alla vad jag menar.. :P Den enda som typ fattar är väl Maggi.. ;P

Men kolla in läckerbitarna.. Högst upp har vi en svartögding, sen till höger brunögding och sedan längst ner till vänster en rödögding.. Den rödögda ser ju nästan ut att inte ha några ögon alls.. :P

image101

Vad glad jag är åt den här kullen!! Det är den här kullen jag längtat efter sedan jag köpte hem min första brunörade sobel hona från Opalens.. Lilla Ramona.. :) Äntligen är min kull här!! :D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback