Lillen ska sova..

..och vara så snäll annars kan hända att MAMMA får smäll.. :S

Elliott är inte snäll när han inte vill att hans mamma ska sova.. Då sätter han sig och SLÅR på sin mamma.. Inte så vidare snällt d inte.. :/ Elakt barn.. :P


Ja idag har inte varit väldens bästa dag, men men.. Er som jag är skyldiga pengar kan ju glömma att ni får se ens ett litet öre den här månaden.. Jag får nämligen inge bostadsbidrag och soc tänker inte heller betala ut de 2400kr som jag då går back iom det.. JÄTTE KUL!! Eller inte..
Det är så trevligt med alla de här sakerna man bara ska veta utan att nån berättar det för en.. *suck*
Well well.. Udden säger att det löser sig.. Men det kan ju han säga för min skuld till honom blir ju bara större och större.. Jag skrev att det var HAN som hade förlorat 3000kr och inte jag.. :P För jag lånade 3000kr av Udden, 2000kr var för att jag skulle kunna betala hyran och dom skulle han ju få tillbaka så fort jag fått dom av soc och de resterande 1000kr skulle jag betala tillbaka så mkt jag kunde av denna månad och resten på nästa.. Men det blir inge betala tillbaka nånting när man bara får 1400kr.. :S Och är skyldig Kim och mamma pengar oxå.. :S

Well well that's life.. Får väl hoppas att jag får dom där kaninskruttarna sålda.. :S Men först kanske man ska få ut en bättre annons.. Tänkte ta kort på dom var och en för sig.. Och sedan sätta ut annonsen i sthlm istället för uppsala och hoppas på bättre tur.. Kan ju kanske även sälja en eller två med bur.. Tänkte ju även skänka bort Lilla My oxå eftersom jag känner att jag klarar inte av att ha kaninerna inne.. Vilket jag skrivit om förut om jag inte missminner mig.. :)

Men nu ska jag nog fixa bilderna på kaninerna.. Och fixa med den annonsen.. Sen så ska jag även sätta ut mammas marsvin på blocket oxå.. Eller ja dom är väl mammas och Felicias och även lite mina oxå dom små pluttarna... ;P Men iaf.. Tiden räcker inte riktigt till, det har ju blivit massa problem med hundarna som inte riktigt var räknade med och sedan så är det lite jobbigt för Felicia och hennes läsning. Hon är jätte duktig men det är ju lite jobbigare för henne eftersom hon har dyslexi. Och sedan så är det ju inte helt problemfritt på mammas jobb heller så det har ju tagit på hennes krafter mer än räknat oxå.. Sånadär saker som man faktiskt inte räknar med ska hända när man skaffar djur.. Mamma gillar absolut inte att man skaffar och sedan gör av med djuren så lätt som många faktiskt gör idag. Har man skaffat ett djur så är det tills djuret gått bort. Så jag vet att mamma verkligen tänkt igenom det här och att vet verkligen inte går ihop med tid, jobb, skola och allt sånt för annars skulle hon inte ens tänka tanken. Hon gör det för deras bästa.. :)

Men nu skriker kameran efter mig.. Kort på ninerna ska tas.. :) Jag vet nog vem som kommer att bli tingad först, om jag nu ens får några svar på dom.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback