Jävla choklad..

Ja jag kan inte sluta äta den här dumma chokladen.. Den bara skriker vart jag än är; KÖP MIG! ÄT MIG! KÖP MIG! ÄT MIG! KÖP MIG! ÄT MIG! KÖP MIG! ÄT MIG! KÖP MIG! ÄT MIG! KÖP MIG! ÄT MIG! KÖP MIG! ÄT MIG! KÖP MIG!
Ja ni fattar poängen.. Jag kan inte motstå för att jag klarar inte av att höra saker o ting tjata.. *thihi* :P

Men man får väl se det positiva i det att det är mörk choklad.. Fast det är ju även nougat och nötter i oxå.. Inget för Anncha mao.. :P Eller hon kanske får spisa sånt.. Jag tänker inte dela med mig iaf.. :P
Gott gott gott!! Men jag får sluta köpa.. För om jag har hemma kan jag inte bara ta en bit och sedan gå därifrån som jag varit så duktig och gjort med min mörka choklad på sistonde.. Så nu kommer jag ju gå upp de där 10kg som jag nyligen gått ner.. :S Inte bra Inte bra.. Men nu börjar jag ju få ordning hemma så då har mamma lovat mig att jag ska få låna motionscykeln.. Hon använder ju den ändå inte.. :P

Måste bara få lite motivation först.. Har inte alls känt mig motiverad på sistonde.. Fast jag vart lite peppad nu när jag var på hamsterutställningen.. Av nån konstig anledning.. *thihi* :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Anncha här eller Lotta som jag föredrar att kallas. Nej jag får inte äta sån choklad så du får behålla den själv. Men jag brukar slarva ibland för, som sagt, det är ju så gott med choklad.

2007-10-03 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback