Idag känner jag mig..

Ja jag vet faktiskt inte.. Tacksam?

Konstig känsla.. Jag mår ingeting, men med det sagt så måste jag ju även säga att det är inte dåligt.. Jag är tacksam men inte glad, men jag är inte ledsen heller..

Igår skulle jag svara på vad lycka var för mig, varpå jag svara:

Lycka för mig är att se mina nära och kära glada. Om dom är glada då är jag glad.

Lycka är även Elliott och mina djur.. Elliott skänker mig en enorm glädje och lycka. Han är det bästa som hänt mig! :)

Jag fick hindra mig själv från att skriva typ värsta hyllningen till Elliott.. Han har verkligen fått mig att må bättre.. Visst har jag mina dåliga dagar fortfarande, men inget emot vad jag har kunnat haft tidigare.. Nu när jag mår dåligt, så hur dåligt jag än mår så kan jag inte ens tänka tanken att jag inte vill leva längre, vilket jag ofta tänkte på förut. Men nu vill jag inte ens tänka tanken att inte leva längre.. Det känns ju helt befängt.. Hur kan man inte vilja leva längre?!
Nu vet jag att mitt dåliga mående går över och blir så mkt bättre bara jag får se Elliott.. Bara att höra hans röst, se hans icke existerande framtänder, huggtänderna, tjockis mage, tjocka lår.. Ja hela han är en fröjd för ögat..
Och han är MIN!! Det har jag dock inte riktigt förstått.. Känns så skumt att säga att han är MIN son.. Fast jag kan ju inte riktigt neka till det.. *thihi*

Allt jag gör är för Elliott, han är mitt lyckopiller.. Zoloft släng dig i väggen!! *thihi* Mitt lilla lyckorus..
Han sitter just nu och tuggar på en pingvin och kollar på tv.. Han har haft ut ALLA leksaker över HELA vardagsrummet, men det gör inget.. Han får göra så.. Men inte jag..
Ibland kan jag nog bli lite avis på Elliott, han får göra så mkt som jag inte får göra..
Om han kräks så är det lixom accepterat men om jag skulle göra det så skulle ju folk se konstigt på mig, om jag inte skulle ställa mig upp och säga att jag hade mensvärk dvs.. *haha* :P

Men nu tror jag nog att det är dax för min lilla guldklimp, som nu sitter och pratar med lilla pingvinen, att ta sig en liten tupplur.. Sen måste vi gå och handla när han vaknat.. Han har ju inge yoghurt kvar och vi har inge frukostbröd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback