Hemma igen..

Har varit hos mamma sedan i söndagskväll, men kom hem igår kväll igen.. Skulle lämna över en hamster så jag gick in i "hamsterrummet" och kollar in i alla burar och märker att Calotties bur är TOM!!
Tror ni jag fick panik lr.. Två dagar med katt i lägenheten, han lär inte finnas nånstans.. Men jag hann knappt mer än tänka så såg jag honom titta fram ifrån ena hörnan på golvet.. Hans ena öga var stängt, troligtvis pga damm och att han inte fått vatten på ett x antal timmar.. Jag tror dock inte att han varit borta så jätte länge.. Men hur som helst kom han hem igen och helt oskadd så han har ju inte ens varit utanför dörren som tur va.. Annars hade jag blivit ledsen.. :(

Och hunden vill fortfarande inte valpa..

Och ikväll bär det av mot sthlm och till Surbrunnsgatan 33.. För där ligger nämligen Norra Brunn! ;) Comedy Club you know.. ;) Åååå vad roligt det ska bli!! :D Ska fira kusinen som fyllde 25 häromveckan..

Men nu får jag tydligen inte skriva mer för Elliott står och drar i mig.. Time för breakfast kanske.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback