Halv..

Seg helg.. Fast den har ändå gått rätt fort.. Vi har typ inte gjort hälften av det vi borde ha gjort.. Men vi har heller inte bara gjort det ni tror att vi gjort nu under denna barnfria helgen.. :P

Jag har saknar Elliott nått enormt.. Visst är det skönt att kunna göra lite vad man vill och gå upp när man känner för det, men jag skulle aldrig byta bort Elliott mot alla sovmornar i världen!!
Bara längtar tills han kommer hem igen..

Värst var nästan när han åkte.. Jag höll på att börja gråta.. Jag vill gråta.. Men det är väl mesigt.. Sånt kan man ju inte hålla på med.. Han skulle ju bara vara borta 2 dagar.. Och jag visste ju att han skulle få ha det bra så det var ju inge sånt.. Men han hann knappt ens åka innan jag började sakna honom..

Men snart kommer han hem igen!! :D *wiieee* Ska pussa MASSOR på honom!!

Men nu ska jag ta hand om min stackars tå som är helt mörbultad.. Jag hade ner nån jävla träplanka på den som igentligen ska vara under diskbänken, men jag var ju tvungen att ta bort den när jag skulle locka ut Prutt när han krypit under där och inte kom ut.. *suckar* Så igentligen är allt hans fel.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Förstår dig Nathalie, första året hänger man ju ihop som symbios och det är inte alls så roligt som man tror att få sova och göra allt det där som man saknat. Man gör det ändå inte. Jag har alltid grinat när mina skulle sova borta när de var små. Trodde allt kunde hända dem när jag inte hade någon koll, jordbävning, orkan m m. Hur mår dina stackars bröst då???De har väl också saknat Elliot? Kram Ingrid

2007-10-21 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback