Gunga..

Jag och Elliott har precis varit ute och gungat.. :) Han tyckte det var riktigt roligt och skrattade gott och högt mitt i natten.. *thihi* :D
Jag ångrar att jag glömde kameran inne.. Men det kommer ju flera tillfällen.. :)

Men grannarna tror väl att jag är störd i huvudet som gungar barnet mitt i natten.. Men vi kom hem från affären och då var gungorna där och Elliott går ju inte och lägger sig förrens kl. 22 så varför inte?!

Mamma "gnällde" lite över att han går och lägger sig lite för sent.. Visst jag kan hålla med om det, men jag vågar inte lägga honom tidigare för att när jag gjorde det förut så bruka han då vakna runt 23-tiden och sedan inte gå å lägga sig förrens runt 2-3 på natten.. Och så vill jag ju inte ha det.. Men det är väl som allt annat; en vanesak..
Well well jag har funderat på att börja lägga honom en timme tidigare iaf, och börja där sen får vi se vad det slutar..
Kanske göra välling och försöka lägga redan nu?! :)

Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback