Duktig..

Igår kväll skrev jag upp en liten lista på mobilen över saker jag måste göra idag.. Det vart 6st små "måsten", varav 5st var väldigt viktiga och just nu är 4 av dom 6 saker gjorda.. Den femte ska jag och Oliver snart ut och göra.. :) Posta ansökan.. :P
Annars har jag varit duktig och gjort följande:
*Ringt försäkrings kassan
*Hämta ut pengar till byrån
*Tagit hand om allt kött i kylskåpet och paketerat i mindre påsar och fryst in.. Så nu e typ hela frysen full med köttbullar, falukorv och köttfärs.. Lite äckligt när man tänke på det men men..
*Och sen så har vi hämtat in pellets till kaninerna..

Det var dom viktiga sakerna som var tvunga att göras idag.. ;P Den lilla oviktiga var att hitta på ett namntema till hamsterungarna.. Men nu i skrivandes stund så får det här mig att tänka på det förslaget jag gav till Anncha om kaktema på hennes valpar, lr ja det är ju Cookies valpar om vi ska vara helt ärliga.. :P
För visst skulle det väl inte sitta helt fel med en liten Napoleon och en liten Tosca!! Jo men så får det nog bli!! :D
Så får vi se vad Anncha döper sina till för bakelser, kanske det blir några namne?! :D

Så då var alla dagens uppgifter gjorda då.. :D Vad duktig jag e då.. ;P

Ska se vad vi kan hitta på tills imorgon då.. Men först: SÖMN!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Japp namne blir det nog. För de namn jag nu håller på att smaka på är just Napoleon, Arrak och Tosca. Sen får vi se vad de andra blir.
Titta in på min djurbo.klokalva.se så har du en massa namnförslag
Kram till duktiga du och din bebbe som snart är stor pojken

2007-10-31 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback