Dansa..

Usch alla har så kul överallt.. Jag vill oxå ha kul.. Ut och dansa lite kanske.. *thihi* Inte för att jag brukar göra det men men.. *thihi* Det kan jag bjuda på om jag bara får komma ut lite..
Känner mig så instängd idag.. Känner mig så låst.. Men jag har ju själv valt att behålla honom..

Visst låter det hemskt: "Jag har själv valt att behålla honom"
Typ som om jag någonsin skulle ångra det valet.. ALDRIG!! Det finns inte på världs kartan!!

Men jag fick ett litet "roligt" mail från en kompis som haka upp sig på att jag hade skrivit i min lunar blogg att jag skulle ha tråkigt med Elliott.. Hennes fina kommentar:

"Tråkigt med Elliott? Du har ju själv valt att behålla honom.."

Men hallåå skriver man så till folk?? Och får man inte ha tråkigt längre?? Jag skrev att jag har hellre tråkigt med Elliott än tråkigt ensam...


Men nu vill Loppan sova så vi får spåna vidare en annan dag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback