Dansa min docka..

Var inne på övernaturligt.ifokus(http://overnaturligt.ifokus.se/) och hittade den här länken:

http://www.soultravel.se/2007/1012-brain/brain.shtml

Den kan berätta för dig vilken del av din hjärna som du använder.. Höger lr vänster.. Jag tänker inte berätta vad jag fick.. För det kanske förstör för er.. :P

Kan ju däremot berätta att jag och Udden fick helt olika..

Testa även att försökta få henne att dansa åt andra hållet.. Det ska gå, men jag klarar det inte.. :S Inte ens när Udden försöker förklara hur han ser henne.. Han ser ju FEL!! :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi Hon dansar åt samma håll som klockan för mig. Men när jag drar ner bilden och bara ser hennes ben, då dansar hon åt andra hållet. Mysko. Jag kan ju ingen engelska så du får förklar för mig vad där står. Skoj vad det att se att hon ändrade dansen när jag bara såg hennes ben. För när jag drog upp bilden igen och såg hela hon, jag då hade hon vänt dansen igen som den var från början.

2007-10-19 @ 19:51:55
Postat av: Ingrid

Kan avslöja att jag inte heller kan få den envisa människan att dansa åt andra hållet.......för mig dansar hon medurs hela, hela tiden/Kram Ingrid

2007-10-20 @ 00:28:04
Postat av: Ingrid

Jo, JAG KAN FÅ HENNE ATT DANSA ÅT ANDRA HÅLLET.....det går om man sitter tillräckligt länge!Ingrid

2007-10-20 @ 00:34:20
Postat av: mamma

hon dansade åt båda hållen för mig det beror nog på hur snäll man är tror jag

2007-10-21 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback