Bebis uppdatering..

Ja nu har man tagit sig ännu en titt på bebbarna och det ser ut att ha blivit 2 svartögda, 2 rödögda och 3 brunögda.
De svartögda kommer att bli sobel, precis som deras mamma. De brunögda ser ut att bli 2 sobel brunörad och 1 caramell och de två rödögda är fortfarande så pass ljusa så där blir det nog creme/caramell.. Vilket av just creme lr caramell är svårt att se redan vid den här åldern.. Jag är inte så duktig på att se skillnad på dom i vuxen ålder heller så.. :/ Men jag har bjudit hit Sofie sen, så hon ska komma och hjälpa mig när dom blir lite äldre och se vilka som e bra typade och lite sånt.. Vilka som är värda att behålla och vilka man kan slänga åt sidan som jag så vackert sa.. *haha*


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback