Arg..

Elliott bråka med Oliver.. Oliver bråka tillbaka.. Jag sa till Elliott varpå han vänder sig om och kollar jätte argt på mig.. *haha* Det började han med för ca 2 dagar sedan.. Dvs han blänger jätte argt på en.. Såå söt!! *haha* Man kan ju igentligen inte göra annat än skratta åt honom.. :P

Men den där Olivern, han ska in på mentalsjukhus.. Han blir jätte arg när Elliott kommer och ska rycka honom i pälsen och slå honom, självklart med all rätt för det ska Elliott INTE göra.. Men när Elliott kommer med nått i handen, som tex igår kom han med en strumpa och slog på Oliver, så då tog Oliver tag i strumpan och då var det hans och Elliott skulle släppa tyckte han!! Vilket han sen gjorde, och försökte ta tillbaka SIN strumpa men det fick han inte för Oliver.. Vadå sykonkärlek.. *haha* Det var lite roligt att se.. Oliver kan få för sig att han ska ha vissa saker som Elliott har.. Fast med strumpan får jag väll skylla mig själv, för jag brukar busa med Oliver och mina strumpor och ha dragkamp så det är ju inte så konstigt att han ser det som lek då..
Sen är det ju fortfarande så att Oliver vill väl vara över Elliott i rang, men det ska han inte vara.. Människovalp kommer före gammel hund.. :P

Naaw nu sitter mina bögkatter och hånglas så jag ska gå och hånglas lite med dom.. Och sova en stund nu när Elliottan somnat.. *thihi* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback