Aj aj..

Jag har lite ont i min axel.. Inge kul.. Men men.. Är väl bara lite seg i muskeln kanske..

Elliott e busunge idag.. Han ska få massa smisk.. *haha* :P Nää tror inte d var.. Här agar vi inte våra barn.. Däremot kan han få städa lite.. :P

Jag är jätte trött.. Kaninerna väckte mig vid 7.45 imorse pga att dom gnagde på buren, det ekade typ i hela sovrummet.. :S Så jag var tvungen att gå upp och ge dom ny mat och så gav jag dom morötter och gurka så dom skulle ha lite att gnaga på men efter jag lagt mig och höll precis på att somna ja då började dom igen.. *suck*
Men då när jag kom ut för att slå nå hårt i huvudet så ser jag att det är ju inte alls buren dom biter på utan VÄGGEN!! Så nu har jag två hål i väggen.. o.O Och det är inte bara tapeten dom gnagt på utan ända in till gipsskivan och PÅ gipsskivan oxå.. :S Inte bra det.. :/ Sånt har jag inte råd med.. *bajs bajs* Dom är gratis just nu..

Hade en familj; mamma och dotter, som var och kolla på dom idag men dom skulle hem och fundera lite.. Dom ska ha den som utekanin så dom vet inte.. Men håll tummarna för isf är det Bäbis som åker.. Sorry mamma..
Men det var en bra familj iaf och hon hamnar bara bort i Västra Ängby då.. Dvs bara runt hörnet.. Eller nja lite längre är det ju..

Nu ska jag och Lottis leka lite.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback