Trött..

Usch jag är sjukt trött.. Säkert efter allt spring i stan igår.. :P Först Vinsta Zoo och sälja kaninungar, sen till Läkarmissionen precis brevid för att kolla in ett hyllplan, sen vidare till nyöppnade Djurkompaniet vid Coop Johannelund och sedan in på Coop.. Sen vidare hem till Eva och kolla på hamstrar och träffa hennes hundar.. ;P Och sen in till centralen för att möta upp Åsa och Roger och sedan hem.. Vart en lång dag.. Och nu e jag trött.. Var helt slut igår kväll men Elliott ville inte lägga sig förrens närmare 12.. :S Midnatt mao.. Och kunde inte jag gå å lägga mig förrens runt 2-3 tiden.. Alldeles försent mao.. :P

Men nu sover Elliott så jag ska passa på att däcka på soffan en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback