Trög morgon..

Fy vad trött jag är.. Hade herrbesök halva natten i form av min lillebror.. *asg* Han kom förbi efter jobbet och snacka massa skit.. Och helt nykter var han inte heller.. :P Men det var ju inge farligt, bara nog så att han vart lite mer pratsam än i vanliga fall och ska prata och ha åsikter om allt som han annars aldrig nämner.. :P

Men det var trevligt men jag fick väl gå å lägga mig runt 3-tiden tror jag.. Alldeles för sent.. Jag som hade tänkt lägga mig tidigt för att ha ork att göra lite här hemma idag.. Kanske börja julpynta lite eller så.. Men men det får jag väl göra nån annan dag.. Julgardiner har jag ju inga.. Tror jag gav bort mina i röd spets som jag tyckte var så gräsligt fula.. Dom var väl igentligen mammas, så hoppas hon inte läser detta.. :P Men det lär hon göra.. ;P

Nu är det frukosttajm och sen får vi se vad som händer.. Hur dagen utvecklar sig.. Elliott har än så länge varit jätte grinig.. Han som fått sova nästan hela natten, varför ska han vara grinigare än mig?! Är det inte jag som ska vara grinig?!
Eller man kanske säger upp sig den rättigheten bara man blir mamma.. Jag har märkt att det är många saker man inte "får göra" längre.. :P Man får inte sova.. :P Man SKA vara trött nu så länge dom är små.. Man får inte vara pigg.. Men samtidigt ska man ha ork att göra allt sånt du gjorde innan..

Morgondagens låt på repeat är:



Är det bara jag eller förstår man bättre tyska när det står de engelska orden under?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback