Tidig kväll..

Jaha då var alla ungar tingade då.. ;P De flesta stannar dock tills den 25:de då det är utställning i Kallhäll då d flesta ska till andra delar i landet än just sthlm.. ;P

Det gick fort.. *thihi* Iof är Cheese cake och Snoddas bara halvtingade men jag hoppas att om inte dom tar dom så blir dom sålda på utställningen iaf.. :)

På torsdag åker Kokosdröm och förhoppningsvis Napoleon oxå.. Ska maila till hon som ska ha honom och höra om hon kan på torsdag.. :) Då försvinner två.. Resten blir dock kvar till den 25:de.. Men tills dess borde dom hålla sams.. Annars kan jag ligga lite risigt till.. *thihi* :P


Jag tänkte gå å lägga mig nu.. Jag la Elliott vid 20-tiden men han gick upp igen vid 21-tiden.. Han brukar göra så när han inte bajjat på ett tag innan han går å lägger sig, då sover han typ en timme sen vill han gå upp och leka lite och bajja och sen kan man lägga honom igen.. :) Och nu tänkte jag att jag går väl o lägger mig oxå.. Finns ändå inge bra på tv:n.. ;P Och så kanske jag kan få lite sömn.. :) Men det ska man väl inte hoppas på.. :/

Imorgon kommer Udden tillbaka!! Då ska han få STÄDA!! *mouhahaha* Nää då.. Jag ska se till att ha lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback