Saw 4

Ååå vad jag är sugen på att se Saw 4!! Totalt ÄLSKAR de andra saw filmerna! Kanske inget man ska erkänna som förälder?! *hahaha*

Undra vem som kan vara mördare i den här filmen då.. Ååå så nyfiken.. *thihi* Man kanske ska ta sig en Saw-kväll och gå igenom de tre första och verkligen tänka till lite extra och sedan gissa massa och sluta med 4:an och se vem som hade flest rätt.. ;P Fast det är ju så j*vla svårt att gissa tycker jag!!

Hoppas ingen ser det här inlägget och förstör med massa dumma kommentarer.. :( Då blir jag ju ledsen och kommer då att dela med mig till ALLA den infon jag får.. *grrr..*


Bildkälla:
http://www.screenweek.it/weblog/archives/2007/06/rivelato_il_poster_di_saw_4.php


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback