Så seg så seg..

Och fryser gör jag med.. Har haft jätte svårt att sova de senaste dagarna.. Eller själva sovandet är det väl inge fel på men just somnandet.. Jag kan inte förmå mig att gå å lägga mig.. Tror jag var upp till 3-4 i natt.. Jätte kul när man vet att Elliott kommer att vakna runt 8-9-tiden.. Eller inte.. :/ Jätte jobbigt juh..

Känner mig seg och nedstämd just nu.. Måste ringa soc och höra när jag kommer att få mina pengar.. Om jag kommer få nått.. Har ju inte hört nånting juh.. :/ Men han har inte telefontid förrens vid 13 tror jag det är.. Så drygt..
Jag har 16kr på mitt konto, inge mjölk hemma, inte heller nå bröd.. Vällingen håller på å tar slut och även blöjorna.. Hur kul är det.. Och den enda räkningen som är betald är hyran.. Riktigt skojjigt.. *suckar*

Inte konstigt att man känner sig nedstämd..

Men jag hade tur iaf som hade vunnit på min Bingolott som jag inte hann spela på i söndags.. 100kr plus en ny lott vart vinsten.. Roligt roligt.. Dom pengarna försvann rätt fort till bröd och mjölk.. Men nu behöver jag mera bröd o mjölk.. O välling och blöjor.. :/
Jag har lust att gå och bomba soc i Knivsta just nu.. På så bra humör är jag.. ;P

Kommentarer
Postat av: mamma

glöm inte att du ska bjuda syrran på mat ikväll

2007-11-08 @ 13:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback