Rabatt..

image192

Tänka sig vad kul det är att kolla ut genom fönstret och se detta.. :/ Inte så kul men men det är ju höst.. Jag funderar och funderar över vad jag ska göra med den där j*vla rabatten men då mina fingrar e typ helt blå när det gäller såna saker så är fantasin helt bortblåst.. Om nån känner sig inspirerad får den gärna komma hit och fixa och trixa bäst den vill.. ;P Just nu ser det ju bara deprimerande ut.. :(

Har du några tips på vad jag ska göra med min lilla trädgårdsplätt?! ;)

Kommentarer
Postat av: Malena

Gör det till en örtträdgård eller bara plantera enkal blommor som håller året runt =)

Postat av: Lotta

Japp jag vet vad du skulle kunna göra. Lägg granris eller liknande över hela rabatten och ställ dit några silverekar och några ljung i en eller flera färger. Vipps så kommer du att få en helt annan känsla när du tittar ut på din lilla täppa. Lägger du dessutom dit en liten ljuslinga så blir intrycket änmer lyxigt.
Lycka till och många kramar till er.

2007-11-17 @ 00:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback