Off..

Känner mig lite off.. Speciellt när det gäller att kommentera och så.. Gäller inte bara på andra bloggar utan även på forum och grejjer..
Jag skriver kommentarer men sen så vet jag inte vad som händer utan jag klickar bort sidan utan att ha skickat kommentaren..

Vet inte om det kanske bottnar i självförtroende, för det har verkligen inte varit på topp på sistonde..
Känns nästan som att mina kommentarer är helt överflödiga.. Vem bryr sig om min åsikt?! Och orkar jag verkligen stå för min åsikt om nån nu skulle ta upp det..

Känner bara att orken e slut på det området just nu.. Skumt.. Får hoppas att den kommer tillbaka igen då jag älskar att kommentera och göra folk glada.. :)
Men orkar man inte så gör man inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback