Korvbröd..

Elliott kom med ett korvbröd i handen till mig nyss och var jätte glad och visade mig.. Det var ju bara det att korvbrödet hade ju legat framme sedan igår på bänken (tack katter) så det var ju inte lite hårt.. :/ Så då tog jag det i från Elliott och han vart JÄTTE ledsen.. Fy usch.. Men jag gav honom ett nytt så då vart han glad igen.. Ett som INTE hade legat framme på bänken för att sedan bli nerknuffad på golvet av katterna..

Ja dom där katterna som har vält ner typ hälften av allt som finns i lägenheten i natt.. Dom gillade väl inte att jag gick o la mig så där tidigt, skyller vi på.. *haha*

Fast ni ska inte tro att jag fick sova igår.. Vi gick ju och la oss så att vi missade Bones men nog ville inte lilla rumpnissen somna förrens Bones typ hade slutat och nästa dag, dvs idag, hade börjat.. Sen så vakna han vid fyra imorse och var riktigt förbannad och skulle BARA ha tutte, ingen j*vla flaska som jag erbjöd honom med varm välling.. Men till slut tog han vällingen och efter det fick han tutte oxå.. Tänk vilken bråkig mamma han har.. Först får man och sen får man inte.. Men det känns som att det är ju mer mättande med välling än tutte, fast det är ju inte mättnande han är ute efter utan just tutten.. ;P Men han sov lite längre pga vällingen, så det ska vi försöka fortsätta med då.. Jobbigt jobbigt.. Sen måste jag börja få honom att använda napp igen! Jag får ju ingen sömn när han ska hålla på å tutta på mig hela tiden.. :/ Men sluta amma helt vill jag inte än.. Konstigt nog.. *haha* :P

image189              image189               image189







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback