Kisse Kottarna..

Har hittat en massa bilder på datorn som jag trodde jag tagit bort iom att dom vart nerbrända på skiva men tydligen inte.. Dom låg så snällt kvar där och väntade på att bli hittade igen.. *thihi*
Hitta precis den här bilden på mina älsklings killar;


image197
Prutt och Rascal
Här var dom inte gamla.. :) Typ 4-5v. precis hemkomna.. Eller ja nästan precis.. Dom hade väl varit hemma hos mig nån dag lr två innan Udden kom och tog kort på dom med sin mobil.. Därav den kassa kvaliteten.. :/ Men så småå dom va. Och sååå söta!! Fast söta e dom fortfarande, men små kan jag nog inte kalla dom.. *thihi*
Mina små älsklings bebisar.. *älskar av HELA hjärtat*

Kommentarer
Postat av: Mija

Meeeeeen... söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback