Känslomässig bergodalbana..

Just nu går mitt humör verkligen upp och ner.. Men inte helt utav sig själv som det kunnat göra innan utan nu är det så mkt som händer runt omkring mig så jag blir alldeles snurrig..

Trodde att allt var på bättringsväg men tydligen så är det inte.. Men men.. Det verkar som att jag inte kan göra så mkt åt det så det är väl bara att acceptera och gå vidare..

Om jag hade varit helt anonym på denna blogg så skulle jag skrivit ner ALLT det som händer mig just nu men jag är för mesig, just för den anledning som jag skrivit tidigare; Man ska inte visa sig svag!!
Jag klarar inte av det.. Jag vill vara ett berg.. Tyvärr funkar det inte alltid men försöka kan man juh..

Får se om jag har lust att blogga nått.. Har varit off på sistonde, både angående bloggandet och kommentarskrivning..

Ska försöka skicka iväg mina gräbbs imorgon så att jag kan få vara lite ensam en stund.. Känner verkligen att jag behöver det just nu.. :(

Sen ska jag f*n ha hit Linda så att hon kan fixa mitt hår.. *thihi* ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback