Idag..

Ja idag måste jag fixa iorning dumma plastburar så att lilla Twixie kan få flytta över.. Måste ju fixa bur till hanarna oxå så dom kan få flytta dom me.. Sen så måste jag sätta ut annons...

Udden ska åka hem till sig med Elliott iaf, så det ska bli lite skönt att få vara lite ensam.. :)
Får se om jag kan hinna tid att hitta på nån överraskning tills på söndag till pappa Udden.. ;P
Min pappa får nog bara ett gammalt hederligt SMS!! :P

Men nu ska jag sova och hoppas att den här jävla klumpen i magen släppt tills imorgon.. Annars lär jag väl få magsår snart.. Eller det kanske inte funkar så?! ;P

image174
Han börjar ju bli lite söt nu, lilla Roddan.. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

å så sööt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback