En bra dag..

Idag har hela familjen varit hemma hos mamma och träffat våra gamla fosterbarn.. :D Dvs Jason, Samantha och Andrew.. Allt va precis som om dom aldrig varit borta.. :) Kändes faktiskt lite skönt.. Jätte trevligt att träffa dom!
Och så fick vi pannkakor oxå.. *thihi* Och mjuk pepparkaka och kaffe.. *mums* Riktigt gott och riktigt trevligt..
Får hoppas att vi får se dom lite oftare, om så bara en gång i månaden.. Allt är välkommet, bara inte det ska bli som det har varit nu när vi inte träffat dom på super länge.. :(

Annars då..
Jo jag och Udden har precis kollat på K-Pax. Udden har tjatat på mig i typ 3år att jag måste se den och idag fick jag äntligen se den.. Udden tänkte igentligen gå å lägga sig för att han var så trött men så såg han att dom skulle visa den och då tvinga han mig att sitta uppe o kolla på den med honom.. Typ som om jag gjorde speciellt mkt motstånd.. *thihi* ;P Den var faktiskt mkt bättre än jag trodde att den skulle vara.. :) Men det tänker jag inte erkänna för Udden... *mouhahaha* Jag kan ju inte ha samma film smak som honom, jag har ju faktiskt inte sett Star Wars.. *thihi* :P Och det tänker jag inte heller.. :P

Nu har Udden gått o lagt sig hos Elliott i sängen och jag ska kolla på Rescue Me och sen ska jag sova oxå.. Har ju planer på att gå upp o baka scones till Udden imorgon eftersom det är Fars Dag, men det får vi se hur det blir med det.. :P Han har iaf fått bestämma vad vi ska ha för mat.. *thihi* Hade igentligen velat ge honom nån present oxå men eftersom jag inte fått mina pengar så är det rätt omöjligt.. Man får inte mkt för 16kr.. :/ Värdelöst.. *suckar*
Men nybakade scones till frukost och lite kaffe.. Skulle gärna ge honom frukost på sängen men känns rätt onödigt eftersom han inte kan äta det första han gör på morgonen.. Men sovmorgon ska han väl få, för en gångs skull.. *thihi* ;P Och sen får vi se.. :)
Städa ska han få oxå.. *haha* Eller han kanske kan få skippa det för att det är farsdag.. Vi får se.. *hahaha*

Nää nu ska jag somna framför Rescue Me.. :) Sov så sött..


Bildkälla:
http://www.odla.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback