Duktig idiot..

image199

Har äntligen fått upp gardinstången och gardinerna.. Kanske inte de snyggaste man sett men de enda jag har.. Och inget strykjärn har jag så det får faktiskt se ut så där ett tag.. Fast jag ska nog försöka hitta ett par lite "juligare" gardiner för vintern nu.. :) Och en julstjärna i fönstret ska jag ha oxå.. Jag har krokar för det så.. ;)
Man får försöka få den lilla julkänslan man kan när det inte kommer så mkt snö... Fast idag har det faktiskt snöat lite.. :) Både på gott och ont.. ;P Har tyvärr inte hittat några bra skor till Elliott så att han kan gå ute i snön utan det blir mest att sitta i vagnen ute.. Tråkigt nog.. Dumt att han ärvt mina breda fötter.. *muttrar och skruvar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback