Dax för nattning..

Ska bara leta upp Elliotts nappflaska, som jag nu kom på står inne i kylskåpet, sen ska jag göra välling och lägga honom.. Tänkte faktiskt gå å lägga mig själv då oxå.. Är helt slut i kropp och huvud efter två sena nätter och sedan en dag på ikea.. Hittade lite saker på Ikea som jag ska köpa nästa månad om allt går ihop sig.. ;P Bara saker till hamstrarna så klart.. *thihi* ;P Känns som att jag inte tänker på så mkt annat, men det är för att jag tycker det är kul.. :) Hamstrarna får mig att må bra.. Sitta och planera vad som ska paras med vad och vad det kan tänkas komma för färger i den parningen m.m. Mycket lärorikt och intressant.. :)
Sen se bebbarna födas och utvecklas.. Nu är det iof så att det är väldigt sällan man får vara med vid själva födseln men ni förstår säkert iaf.. ;P

Men men.. Ska väl lägga barnet och mig själv.. Får se om jag kanske lyckas bli av med min huvudvärk.. *hoppas*

Natti natt..

Kommentarer
Postat av: Mija

Ang dammsugaren:
Inge bra? Varför? (vill veta, vill inte köpa den om den är skit juh.. ) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback