Dålig dag..

Det blir inte bättre.. Alldeles för känslig just nu.. Skulle behöva prata men vill inte börja gråta..
Ringde till Försäkringskassan idag och började gråta i luren.. Vadå pinsamt.. :/

Allt känns bara helt fel.. Och inga pengar har jag fått heller.. Så här lång tid brukar det inte ta.. :S
Konstigt.. Och inte har dom ringt heller.. Skumt.. Annars om det är nått så brukar dom ju ringa, men det har dom inte gjort..

Idag har jag spenderat typ hela dagen på soffan och gråtit till och från.. Verkligen en hemsk dag.. Jag är glad över att Udden är här och tar hand om Elliott iaf.. :) Dom skulle igentligen ha åkt till honom idag och sovit över men han vill inte lämna mig när jag är så här ledsen..

Om jag inte hade haft Elliott vet jag inte vad jag skulle ha tagit mig till just nu.. Eller jo det vet jag.. Har det i tankarna hela tiden men skulle ALDRIG kunna göra nått som skulle kunna få mig att förlora det käraste jag har!! Jag är så glad att jag har honom som får mig att inte agera på alla dessa dumma tankar man kan få ibland.. (syftar absolut inte på självmord!!)

Har varken ätit eller druckigt nått idag.. Är inte hungrig eller törstig.. Har däremot skickat order till Udden på deras lilla promenad att han får gärna köpa hem en sallad och budapest bakelse till mig.. *thihi* Jag är sjukt sugen på det men känner helt enkelt inte för att äta.. Jag vill INTE äta.. Jag är INTE hungrig.. Eller jo jag är hungrig men jag vill inte äta.. Men jag måste äta.. Känner mig helt orkeslös i hela kroppen utan varken energi eller vätska i kroppen..

Jag måste sluta se det här som en kamp mellan styrka och svaghet.. Man måste få vara svag ibland.. Man måste kunna visa sig svag ibland oxå..



Bildkälla:
http://www.gratisfoton.com/

Kommentarer
Postat av: Sandra

sending some love! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback