Dagens morgon"plåga"..

Ny dag, ny favvolåt.. *thihi* Varje morgon är det nån ny låt som går repeat.. Idag börjades det med "Hey there Delilah", men sen letade det sig vidare till Lars Vinterdäck & Miss Li med "Om du lämnade mig nu" och vidare därifrån till denna underbara låt!! Jag är kär.. Igen.. *thihi* ;P



Elliott går runt och dansar lite.. Fantastiskt att han går helt utan stöd och gått så sedan han var ca 10mån.. ;) (där fick du ditt svar Ingrid *thihi*) Han e duktig min pöjk.. *thihi* Springer runt som värsta galningen.. Eller ja springer gör han väl inte riktigt än.. *thihi* Men går i olik takt.. *haha* ;P Snart blir han ett.. Tänk vad tiden går fort.. Det är nästan läskigt..
Han var ju och träffa sina kompisar Pyret och Lukas i veckan och Lukas som är ca 1mån yngre går ju inte än, så dom fråga ut udden lite; "Hur har ni gjort för att få honom att gå?!".. Typ som om Udden skulle veta det.. *mouhahaha* ;P Fast igentligen är det väl inte direkt nått man gör.. Barn lär sig gå när dom känner för det, vissa har mer bråttom än andra.. Jag tror inte det riktigt har med intligens eller nått att göra utan dom går när dom känner för det.. Spelar ingen roll om man försöker gå träna, vissa vill inte och då e det så.. ;P Nån som är av annan åsikt?! Intressant att höra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback