Chelsea..

Kolla precis på klockan.. Den är nu 13 och nu ska Olivers bästa hundkompis Chelsea somna in.. :( Jätte tråkigt men han har inte mått bra på sista tiden och som Sussies kompis hade sagt; Bättre en vecka för tidigt än 2 v för sent.. Och jag håller helt med. Han är en väldigt stor hund och dessutom gammal.. Var det 11 du sa att han skulle bli?! I mina ögon kommer han alltid att vara 9år.. ;P

Så snäll, go och underbar den hunden är det finns inte!!

Jag vill inte skriva rip än.. Nej jag kan inte.. Inte förrens jag vet att han är borta.. Gos Chelz.. Superduper vackraste hunden!!

Jag skickar över all min kraft till dig Sussie just nu så att du orkar med dagen!! DU GÖR DET RÄTTA FÖR CHELZ SKULL!! :) Jag tänker på er båda! *tusen tröstkramar*

Kommentarer
Postat av: Lullan

tack för d fina inlägget!! du va så snäll o gav mkt stöd dagarna innan ;) du va så bäst bara! när du hade skrivit klart d där inlägget så va klockan 13:08.. o chelsea somnade in 13:07! fan,han e verkligen så otroligt SAKNAD!! ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback