Badning pågår..

Jag har inte suttit så mkt vid datorn den här helgen, och konstigt nog har jag inte saknat det.. Annars när jag inte suttit vid datorn så har jag kommit på mig själv att jag saknar det här knappandet med tangenter och läsa andras bloggar, men den här helgen har jag verkligen inte haft lust att sitta vid datorn..

Det enda jag typ gjort vid datorn är att spela Michelin spelet.. *thihi* ;P Jag och Udden tävlar lite.. *thihi* Än så länge leder gamla gubben men jag ska nog se till att komma förbi honom snart.. *mouhahha* :)
Ni kan ju testa själva här:
http://michelin.raketspel.se/SuperG/se/game/

Det vart inga scones i morse.. Jag orka inte, mådde inte bra; hade huvudvärk och ont i ryggen.. Men jag gick upp lite med Elliott iaf så att Udden fick lite sovmorgon iaf.. Men sen gick jag o vila lite och somna och vakna sen när Udden fråga om jag skulle äta frukost med honom.. *thihi* Tydligen hade min mobil ringt oxå men det har jag absolut inge minne av.. *haha* Det som inte låter som Elliott, det registrerar jag inte.. *haha*

Jag gick i väg till Ica däremot och köpte lite fika så när Elliott sov så fikade vi lite.. Tyvärr hann ju Elliott vakna innan vi fikat klart så få fick han oxå sig en liten bit kaka.. Jag måste köpa hem äpplen och ge honom det istället.. Han gillar ju äpple! :) Och banan.. Och oliver.. Men det tänker jag inte köpa hem för USCH vad äckligt!! *haha*

Sen så fick Udden bestämma mat så vi har typ precis ätit, lite väl sent men bättre sent än aldrig.. ;) Och eftersom det vart korvgryta med svampinjoner och ris så vart det lilla barnet lite kladdigt så nu badar han med sin pappa, lr ja pappa sitter brevid och håller koll.. :) Och eftersom det vart lite sen middag kommer väl barnet gå å lägga sig lite senare än vad han brukar.. Men men.. Det får väl gå för den här gången.. ;P

Får se om jag lyckas på Udden att koppla i ps2:an så att vi kan kolla på nån film.. Fast vi har väl sett d flesta filmer vi har hemma.. Men nått mys måste det väl bli innan han åker hem imorgon..
För första gången på ett bra tag så vill varken han lr jag att han ska åka.. :) Och det är väl ett bra tecken.. ;D *thihi*

Jag ÄLSKAR min familj!! :D

image175

Mina grääääbbs!!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback