Äventyr..

Ja nu ska vi snart ut på äventyr jag och Elliott tillsammans med mamma och Kim.. :)
Ska iväg till Ikea och shoppa gärnet.. *thihi* Nää men har lite jag ska kolla på.. Tex en bokhylla.. Får se om jag kan hitta nått intressant.. ;P

Skulle behöva såna häringa barnsäkerhets lås till skåpen i köket.. :/ Elliott tycker det är jätte kul att dra ut och grejja med sakerna där.. Och där finns ju lite halvfarliga saker i vissa skåp.. Tex så hade han ut mixern häromdagen.. Visst att det bara är själva muggen och locket sitter på men under locket och i botten av muggen så finns det ju rakblad.. Och inte vill jag att han ska mista nått finger när han e så här liten.. :/ Det får han göra av egen vilja när han e äldre isf.. *haha* :P Nää men usch.. Jag vill inte ha honom i skåp och lådor..

Sen måste vi in på Coop och köpa blöjor oxå..

Men först kanske man ska fixa lite kläder och grejjer.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback