Massa har hänt..

Ja jag har varit på konsert i Globen och sett; Dolly Parton!! Det var verkligen så bra som jag trodde att det skulle vara.. Nästan lite bättre faktiskt.. ;)

Vad har hänt mer då?? Joo mina katter har flyttat hem igen!! :D :D :D :D
USCH vad jag har saknat dom!! Nu är familjen komplett igen.. :D
Mina små älsklingar..

Sen har jag varit på 50-års kalas.. Min moster blev gammal.. Det var riktigt skojj.. :)

Sen var jag på hamsterutställning i Kallhäll i söndags och hämtade hem en caramell kh/satin/rex flicka.. :)
Ja just det jag har väll inte berättat om Solgläntans Plopp som flyttade hem till mig för typ 2v sedan?! ;)
En jätte tjusig choklad färgad hamster hane i sina bästa år.. ;) Så charmig och fin..

Nää nu verkar Elliott vakna.. Jag får skicka lite mer senare.. :)

Hej så länge..



                                    Solgläntans Plopp

image11

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback