Twiggy..

Ja jag tar det igen.. *thihi*

Var ute och gick med Oliver och på vägen hem så hade Oliver fått en gren som fastnat i pälsen som han försökte få bort.. Helt plötsligt börjar jag tänka Twig, dvs gren på engelska.. Eller ja det är väl mer pinne än gren, men ni förstår.. Och då kom jag och tänka på Twiggy, fotomodellen.. Och helt plötsligt fatta jag varför hon kallades för Twiggy, hon var ju smal som en sticka.. Eller om det tom kan ha varit ögonfransarna som ser ut som små pinnar.. :) Inte för att jag har gått och funderat över det men det bara ploppa upp.. *thihi* Tyckte det var lite roligt.. Så jag var tvungen att ta kort på Oliver när vi gick.. Ser ut som han går jätte fort och inte har nått koppel, men så fort går han inte och han har faktiskt koppel på sig.. :) Min kamera är inge bra på blixtlösa bilder.. :( Vill ha en ny, men det vågar jag inte säga till Udden för då får han för sig att jag inte är glad över kameran jag har idag, vilket jag helt totalt är.. Äsch han fattar inte.. It's a gal thing.. ;P

image48

Men vart f*n tog kopplet vägen?!? Joo men om ni kollar riktigt riktigt noga så ser ni det.. :)

Kommentarer
Postat av: Maggi

Glad midsommar sweet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback