Varm i magen..

Ja sitter och kollar på tv så helt plötsligt så kommer det RIX FM Festival med massa artister.. Ååå jag blir alldeles varm i magen.. Ååå vad jag hade velat vara där.. En sån känsla, bara glädje...

Jag älskar såna här små konserter som t.ex NRJ in the park, okej-dagen, och alla såna här med massa små framträdande.. Och inga såna kommer det att bli i år.. :( Har ju inte hållt mig uppdaterad överhuvudtaget så jag har missat massa känns det som.. Men nästa år får jag ta mig i kragen och komma iväg på nått litet iaf.. Jag blir så himla glad av det.. Saker som får mig att må bra.. :D Får bara hoppas att jag inte jobbar så att jag missar det.. För då skolar jag.. :P Nää det får man ju inte.. *thihi*

Än så länge har dom visat E-type, Erik Segerstedt och nu är det Sonja Aldén.. Det var länge sen man såg E-type.. Äntligen är han tillbaka.. Men nog börjar han se lite gammal ut, men fräsch ändå.. *thihi* Jag tänker bara på min kusin Jeanette när jag ser honom.. Har fått för mig att hon tycker om honom.. :) En fräsching tror jag hon tycker att han är, om inte så tycker hon d nu.. För d har jag bestämt.. *thihi*

F*n att jag missa NRJ in the park då.. *små irriterad* Nu e det ju bara Gbg och Malmö kvar och dit har jag ju inte råd att åka endast för det.. *hmm* Inte bra juh.. Men som sagt; Nästa år!!

Får bara hoppas Danny, Måns och alla andra snygga idol killar håller i sig så att man kan dreggla lite över dom då.. *thihi* Fast om dom inte e med så finns det nog några andra oxå.. Brukar alltid finnas nått gott att glo på.. :) Ska nog tvinga med mig Sandra nästa år.. Eller vad säger du Sandra; festival sommar nästa år?? Fast inga stora festivaler, räcker med de som bara räcker några timmar.. Vill ju inte vara ifrån min lilla älskling allt för länge.. *thihi*

Synd att man inte har nån vidare bra sångröst annars skulle jag nog försöka mig på att själv stå där på scenen en dag.. :) Snacka om rush!! What a feeling!! :D

Nää nu ska jag kick back i soffan och njuta av musiken på tv:n.. Det är sånt här som ger mig energi så jag ska se om jag kanske tom kan få nått gjort.. :) Fast jag vill ju inte missa det dom visar.. :P

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad ska du göra idag?
Ha en trevlig lördag!

Postat av: Junitjej

Vad ska du göra idag?
Ha en trevlig lördag!

2007-07-14 @ 10:23:41
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sandra

Klart vi ska springa på massa festivaler! :)
Hihi, kommer du ihåg när vi var på Okej-dagen på Grönan med Annika? Det var tider det!

2007-07-14 @ 13:15:15
URL: http://mylifesofar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback