Trött..

Jag är så trött.. Elliott höll mig vaken hela natten.. Han ville inte alls sova, eller jo, eller inte, eller jag vet inte.. Han blunda men ville inte sova utan han skrek.. Vet inte om han kanske hade lite ont i magen lr nått.. Eller så kanske det var kaffet jag drack tidigare under dagen.. Well well nu är han knockad iaf.. *thihi* Sover som en stock.. Min lilla söta bebis plutt.. :D Han är snart inte bebis längre..

När Udden kommer imorgon(läs idag) så ska jag tvinga honom att koppla in min dator.. Saknar ju den.. Sitter på den här fula lilla bärbara saken nu.. Som jag förövrigt smällde en fluga med häromdan.. *haha* Märkte det inte förrens dan efter då det låg en platt fluga på tangenterna... :S Äckligt!!!


Nää nu ska jag sova.. Måste vara utvilad imorgon för då ska jag in till sthlm och byta/sälja bur.. Så det så.. :P

Hittade förövrigt lite bilder på datorn, bla denna på Felicia:

image53

Vad liten hon e på bilden!! :D

Kan tillägga att Felicia är min lillasyster som fyllde 8år den 21 juni i år.. :)

Kommentarer
Postat av: MammaLinda

GUllig lilla syster :)

Och din grabb va söt han med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback