Tjejsnack v.30

Vecka 30
Underverk (Klickbara länkar i frågorna)


·Vilka av Sveriges [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
Nr 4. Ishotellet i Jukkasjärvi

·Vilka av Världens [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
Jag skulle nog inte tacka nej till någon av dom.. Skulle gärna se alla då jag älskar att resa och se nya saker.. :) De som lockar mest är nog Machu Picchu i Peru, Colosseum i Rom och staden Petra i Jordan..

·Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
Bra fråga.. Jag vet faktiskt inte..

·Vilken artist skulle du kalla för ett riktigt underverk och varför?
Dolly Parton.. Att hon inte ramlar framlänges med dom behagen är ett underverk.. *haha* Bättre än det kom jag inte på.. :P

·Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?
Jag stod ut med värkar i 6 dygn och sedan ca 17 timmars förlossning och det som kom ut är mitt lilla underverk!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback