Tjejsnack v.27

Vecka 27
Nycklar


·Vart går nycklarna på din nyckelknippa?
Hem, soprum och tvättstuga. Har dock slarvat bort mina ordinarie nycklar så jag har just nu en extra nyckel..
·Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad?
Ja några små figurer.. T.ex en svamp gubbe från Super Mario.

·Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför?
Jag skulle vilja ha nyckeln hem till Paris Hilton.. Skulle vara kul att få snoka omkring bland hennes alla kläder, djur och andra prylar..
·Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?
Jag har dom alltid i min handväska. Eller ja mer lr mindra alltid.. :)
·Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den?
Jag har 4 nycklar till min lägenhet varav två har jag själv. Den tredje har pojkvännen och den fjärde har mamma. Jag brukar låna ut min nyckel till Martin när han sover över här när jag inte är hemma. Och även om jag åker bort och behöver djurvakt då måste jag ju självklart låna ut nyckeln.. :) Annars kommer inte djurvakten in.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback