Tjejsnack v. 26

Vecka 26
Glädje


·Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]
Fem kampen var rätt rolig.. :) Eftersom det var MIN släkt där så sas det rätt mkt roliga saker mest hela tiden. Inget som går att komma ihåg så där..
·Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
Ett städat hem. Händer dock allt för sällan.. :P
·Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
Ojj bra fråga.. Vet faktiskt inte..
·Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
Ja om jag inte får räkna med Elliott så vet jag faktiskt inte.. Finns ju några saker. Bla när jag vann en resa till Irland med tidningen OKEJ var inte helt fy skam. Jag som alltid velat åka till Irland.. Annars har jag rätt lätt att glädja mig åt "små" saker oxå.

·Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
Åka till Laholm. Flytta (fast det är blandade känslor där). Bli av med hamsterbebisarna.. *thihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback