Snart Snart Snart..

Ja snart är familjen samlad.. :) Har nyss hämtat katterna från den gamla lägenheten och tagit hit dom till den nya.. Så nu är det bara Plopp, Calottie och ******. Men dom kommer imorgon sen är familjen hel igen.. :D

Sen måste vi bara flytta resten av grejjerna och sen hela proceduren av att sätta var sak på sin plats.. Jag har sååå mkt skit.. *bläää* Men det är sån skit jag inte vill slänga, så det är svårt.. :(

Äsch ska gå å lägga mig nu.. Får skriva mer imorgon...

Men flytten är igång.. Lasse har varit snäll och flyttat mesta av mina saker så nu bor jag och Elliott och nästan alla djuren i nya lägenheten. Den gamla är mest fylld med skit och lite annat oxå.. :P

Lasse är verkligen GULD värd!! Han har hjälp till nått enormt!! Han är den som har gjort mest i den här flytten.. Förstår inte hur han orkar fast det kanske han inte gör heller.. Kanske bara är snäll mot mig och Elliott och sen går hem och klagar.. *thihi* Men då får det vara så.. Han har rätt att klaga den här gången.. :)

Men som sagt; Nu ska jag sova..

Natti Natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback