Grattis Elliott..

Ja jag höll ju på och glömma.. Var till posten (läs: Ica) idag för att hämta ut ett paket som Elliott fått.. Visste att det kom från Findus men kunde inte lista ut var det var för nått.. Jag hade ju inte skickat efter nått och kom inte på att jag varit med i nån tävling.. Och eftersom det var till Elliott så förvirrade det mig ännu mer.. Men men vi gick dit och lämna fram lappen och så går kassörskan iväg och kommer tillbaka med nån surfboard liknande sak.. Som det självklart står Findus på.. Min första tanke: "Vad f*n är det där?!"
Gick hem med denna.. Lite bökigt men det gick.. Kom hem och Felicia och Kajsa (8 resp snart 9år) tyckte det var en jätte rolig sak.. En sak man ska ha i vatten.. *ler*

Efter att ha visat Lasse och Udden den så var jag ju tvungen att gå ut på internet och kolla vad det var för nått jag fått hem och VARFÖR så jag in på
www.findus.se och ser redan på första sidan:

image55      image54

Jahapp så det är en bodyboard han har vunnit lattjo.. Trycker mig vidare och läser det här:

image59

Vilken duktig son jag har.. *thihi* :D Sitter uppe om nätterna och spelar memory i smyg.. *thihi*

Nämen då kom jag ju på.. Spelade ju memory och skrev in mitt namn och det, sen spela jag en gång till och märkte att alla plattor låg ju på exakt samma ställe så då fick jag ju bättre tid och då kunde jag ju inte skriva in mitt namn igen eftersom man bara fick tävla två gånger så då fick Elliott vara med och tävla.. Men han stod ju med och hejjade på brevid så man kan säga att det var han som vann.. Det är han som får bodyboarden iaf, eller kanske Felicia.. :P Elliott kanske är lite väl liten ännu.. *thihi*
Fast han tyckte den var rolig när vi hade den på golvet.. Han satte sig på den och började leka.. Han är så söt min lilla kotte.. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback