Fjärde gången gilt..

Japp nu har den fjärde kommit.. Får se om det blir fler.. Tror inte det.. Än så länge är det 3 honor och 1 hane.. :) Små Pappillon/Chihuahua blandningar.. Dom kommer ju bli bedårande söta och vilken personlighet dom kommer att ha.. Säga vad man vill om Kissekotten men hon är urmysig och go.. :D Och Kalle är rätt go han me.. Iaf d jag känner av honom.. *thihi*

Nu väntar vi bara på bilder då.. Om jag känner mamma så satt hon med kameran i högsta hugg.. :P Om hon lyckades lugna ner sig lite dvs.. Annars är hon nog och hämtar kameran nu för att ta kort på dom små nyfödingarna.. :) Så framimot kvällen/natten/imorgon kan man nog förvänta sig att få ett mail med lite kort på.. Spännande.. Vet ju inte vad det blivit för färger ens.. Men jag tror personligen inte att det är nån som är helfärgad utan alla är nog mer lr mindre vita med bruna lr svarta tecken.. :)



Ska se om jag kan koppla in min dator så att jag kan lägga ut en bild på Kotten.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback