Bajs Bajs Bajs..

Kan inte somna.. Har försökt men det går inte.. För mkt tankar i huvudet; saker som måste göras, varför vissa saker sker, hur ska jag göra.. Ja allt för mkt på en och samma gång.. Hjärnan går på högvarv just nu.. Och då går det inte att sova.. Men jag måste ju sova för jag måste ta hand om Elliott imorgon.. Funderar dock på att höra med Malin om hon kan ta honom en stund, inte för att jag ska kunna sova utan så att jag kan göra klart i gamla längeheten och plocka bort de sista grejjerna så att mammas jobbarkompis kan komma dit och flyttstäda.. Orka göra sånt själv.. :P Udden betalar så att hon ska göra det, hon e proffs serru.. :P

Om man ändå kunde öppna upp huvudet och ta ur hjärnan varje gång man skulle sova, då skulle ingen behöva ha sömnproblem tror jag.. :) Fast det lär ju aldrig hända.. :S

Well well får väll lägga mig och räkna får igen då, typ som det någonsin funkat.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback