17 februari

Idag har vi fått besök.
Sussie och hennes nya kille Johnny var här och våldgästade oss.. Kan ju bara säga en sak: Det var på tiden!! :P Jag har väntat länge på det..
Satt och snacka lite skit och Elliott var så glad och tjattrade me, iaf till en början sen tröttna han.. *thihi*

Sen kom Felicia också. Hade ju lovat mamma att jag skulle passa henne idag då mamma börja jobba innan Lasse hunnit hem.. Men hon har åkt hem nu..

Själv är jag super trött.. Ska väll gå å lägga mig fast jag vill nästan kolla klart på "Katitzi" innan dess.. Köpte nämligen den serien för ett tag sedan och har kollat på första skivan av två idag.. :) Och nu e jag så sugen på att se fortsättningen så jag ska väll ge mig på och kolla klart på den innan jag går och lägger mig.. :)

Har även varit duktig och lagt ut massa saker på Tradera.. Har dock en massa mer att lägga ut.. :/
Men det är ju bara att snällt sätta sig ner lite då och då under alla dessa dagar så kanske allt är borta en vacker dag.. OM man har tur.. :) Och så kanske man har lite extra cash i plånboken.. Det kan behövas nu när jag gått och lagt intresse på en kanin hona..  ;)
En super vacker renrasig dvärgvädur i färgen blå zobelsiames. Hon är jätte vacker.. :)
Sitter och väntar på att den nuvarande ägaren ska höra av sig.. Vill ju ha henne så fort som möjligt..

Sen ska jag prata med Udden(pojkvännen) och informera honom att jag kommer att skaffa hamstrar snart igen.. Inte lika många som förra gången dock.. ;P
Förstår igentligen inte vad han har emot det hela då han helt slipper ta ansvar för dom små liven. Han behöver inte ens se dom om han inte vill.. :S
Jag säger ju då d: Karlar.. Man kan inte leva med dom och man kan inte leva utan dom.. Eller jo det kan man nog.. *thihi* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback