"Vad gör min bebis nu?"

Jaha nu kom nästa förfrågan.. *thihi* Han e lite fjantig måste jag nog erkänna.. *haha* Jag ska väl inte säga att jag är lite likadan när det gäller mina bebisar.. *thihi* ;P

Hans bebis ligger iaf just nu däckad på golvet.. Hon e lite rolig och sover på rygg, dock inte just nu.. Nää nu nöjer hon sig med att ligga på sidan men förut låg hon så sött på ryggen.. *thihi* :) Söt tanten..

Nu tycker Udden att jag ska plocka in i diskmaskinen.. Det kan behövas.. :/ Vet inte vem som varit här men det är disk över HELA diskbänken.. :O Skumt.. *thihi* ;P

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu? då tycker jag
att du nu ska bli det. klickar du på länken här nere och fyller i värvare = uniqa får du 75 poäng redan för att bli medlem. här kan du tjäna ihop poäng till att beställa gratis biobiljetter och present kort på de populäraste affärerna, så som HM vero moda kicks ginza åhlens och många fler. det enda man behöver göra är att bli medlem på kostnad fria hemsidor, klicka på en del sidor och sådant. värvar du dina vänner så får du även mer poäng. jag har redan fått present kort på kicks för 600 kronor. gå med du med =D vem tackar nej ?
jag vet att detta kan låta oseriöst. det trodde jag
med i början men nu är jag som beroende. denna sidan är verkligen kanon bra. så besök och bli en i gänget du med.

klicka = http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback